• Google I/O Konferansında Birinci Seçilen Mobil Oyun: HungerMoji

Google I/O Konferansında Birinci Seçilen Mobil Oyun: HungerMoji

0
0
0
0
0
Android Experiments I/O Challenge 2016’da birinci olan, Android cihazların bildirimleri üzerine deneysel bir çalışmanın ürünü olan mobil oyun: HungerMoji.
Telefonlara gelen bildirimler üzerine şekillendirilerek geliştirilen HungerMoji, bu zamana kadar oynadığınız tüm mobil oyunlardan farklı bir konsepte sahip. Google’ın deneysel Android çalışmalarının birbirlerine meydan okuduğu Android Experiments I/O Challenge 2016’da birinci seçilen HungerMoji, telefonunuza gönderilen yapay bildirimlerle oynanan deneysel bir oyun.

Sıradan bir Arcade oyunu gibi görünse de ‘bildirimler’ üzerine oynanmasından dolayı özgünlük payını arttıran HungerMoji’nin nasıl oynandığıyla ilgili de bir bilgi verelim.
 

Oyunu indirdikten sonra öncelikle telefonunuzu uçak moduna alıp tüm bildirimlerinizi temizlemeniz gerekiyor. Bunu yaptıktan sonra oyunu başlatın ve ‘Play’ butonuna dokunun. Bildirim alanını aşağı doğru sürükleyip ‘Swipe to Begin!’ yazılı bildirimi sürükledikten sonra oyuna başlamış olacaksınız. Klasik bildirim tasarımının içine gömülen emojilerden üzerinde bomba olan bildirimleri parmağınızla sürükleyip temizlemeniz gerekiyor. Tıpkı telefonunuza gelen standart bildirimleri temizler gibi. İçinde meyve bulunan bildirimlere ise dokunmayın, yukarıda bulunan maymun onları otomatik olarak yiyor olacak.



Farklı tatlarda mobil oyunları oynamaktan keyif alıyorsanız HungerMoji’yi denemenizi tavsiye ederim. Aşağıdan indirme bağlantısına ulaşabilirsiniz.

 
  HungerMoji

0
0
0
0
0
Emoji İle Tepki Ver
0
0
0
0
0