2
0
0
0
0
iOS 8 ile hayatımıza giren Metal grafik arabirimi artık Mac içinde kullanılacak.
WWDC 2015'te yazılım mühendisi Craig Federighi tarafından duyurulan Metal for Mac, Mac'ler için daha iyi bir grafik performansı sunuyor.

İlk olarak iOS 8 ile iPhone'lara gelen Metal, Open CL platformuna nazaran %50 daha hızlı ve daha az enerji tüketiyor. Metal ayrıca render hızını %40 arttıracak.



Metal, çekirdek seviyesinde bir grafik teknolojisi. Bu teknoloji sayesinde geliştiriciler GPU'ya kusursuz bir erişim sağlayacaklar. Metal for Mac aynı iOS'lerde kullanılan meslekdaşı gibi çalışıyor. Geliştiriciler çekirdek animasyon ve çekirdek uygulamala dizinlerini OpenGL ve OpenCL API desteğini arkasına alarak çalıştıracak.



Metal for Mac oyunlar gibi yoğun grafikler isteyen uygulamaları bir önceki nesle göre daha hızlı ve efektif çalıştıracak. Metal, geliştiriciler ve oyuncular için daha iyi görüntü kalitesi sunuyor. Ayrıca Metal çok dinamik bir grafik sunacak. Öyle ki gösterilen demoda gölgeler bile oldukça gerçekci görünüyor ve hareket ediyorlardı.

Metal bugün tüm geliştiriciler için kullanıma sunuldu. Epic Games, 2K Games ve Unity başta olmak üzere bir çok geliştirici tarafından kullanılmaya başlandı bile. 

2
0
0
0
0
Emoji İle Tepki Ver
2
0
0
0
0