Ghost Recon: Breakpoint’in Ghost War Modu Hakkında Tüm Bilinenler

Ubisoft, Inside Xbox programında Ghost War ile ilgili bir fragman yayınlamıştı ve bu modu Gamescom 2019 kapsamında oynanışa sunmuştu. Biz de bu yazımızda, Ghost War modunun oynanışı hakkında yapılan tüm yorumları bir araya getirdik.

Hayatta kesin olan şeylerden biri; Ubisoft’un daha fazla Tom Clancy oyunu yayınlayacağı olabilir. Bu doğrultuda, Ghost Recon serisine en son eklenen oyun olan Ghost Recon: Breakpoint’i örnek verebiliriz. Ubisoft, bir açık dünya taktiksel savaş oyunu olan Ghost Recon: Breakpoint’e 4v4 PvP savaş modu olan Ghost War’un ekleneceğini Inside Xbox etkinliği kapsamında duyurmuştu.

Gamescom 2019 kapsamında oynanışa sunulan bu mod, oyuncuların söylediğine kesinlikle daha fazla zorlaştırılmış gibi duruyor. Modu deneyimleme fırsatı bulmuş oyuncuların yorumlarından oluşturduğumuz bu yazımızda, dilerseniz sözü fazla uzatmadan yeni Ghost War modunun detaylarına yakından bakalım.

İletişim, çok daha önemli bir hale geldi:

Ghost War’un temeli, klasik hayatta kalma oyunlarına dayanıyor diyebiliriz. Savaşların temposunu artırmak için çatışma alanı zamanla daralacak ve alanın dışında kalanlar da giderek artan bir şiddetle zarar görecekler. Apex Legends ve Fortnite gibi oyunlardan kopyalanan bazı belirgin özellikler olsa da Ghost War modu, bir Battle Royale modu olmayacak.

Ayrıca, bir iletişim tutkunu olmasanız bile ekibinizle strateji oluşturmak ve iletişim kurmak her zamankinden daha hayati bir hale getirildi. Öyle ki, takımınızla iletişim kurmadığınız takdirde pek çok taktiksel hataya düşebilirsiniz.

Karakter sınıflarından bahsedecek olursak şimdilik Ubisoft, Assault, Panther, Sharpshooter ve Medic olmak üzere 4 karakteri bizlere sunacak. Assault, bir tetikçi karakteri olurken Sharpshooet bir keskin nişancı olacak. Tahmin edebileceğiniz gibi Medic, savaş alanı için bir şifacı olacak ve son olarak Panther ise düşman ekibinin işini hızlı ve sessiz bir şekilde bitirmek isteyenlerin tercihi olacak.

Ghost War, optimizasyonun yanında yeni özellikler de içerecek:

Mod, karakter hareketlerinin akışkanlığından da faydalanıyor. Örneğin, Bir keskin nişancı olarak, mükemmel bakış açısı için kolayca daha yükseğe çıkabilecek ve ateş etmek için uzun otların arasında sürünürken çömelme ile ayağa kalkma arasında rahatlıkla geçiş yapabileceksiniz. Bunlar küçük ayrıntılar olarak gözükse de anlaşılan Ubisoft, FPS problemlerinin de önüne geçmiş gibi görünüyor.

Ayrıca oyunda dinamik hava durumu da yer alacak. Gece/Gündüz döngüsüyle maçlar, canlı ve zinde tutulacak ve pek çok yeni engel oyunda yer alacak. Örneğin, yağmurlu ve karanlık bir gecede görüş alanı oldukça düşecek ve düşmanları farketmek oldukça zorlaşacak.

Son olarak, biraz ek gerilim, optimizasyon ve akışkanlık haricinde büyük değişikliklerin modda yer almayacağı söyleniyor. Bu yüzden de Ghost Recon: Breakpoint’in Ghost War modu, özellikle PVP’yi temelden sarsacak köklü bir değişim içermiyor diyebiliriz