Tümü Webekno

Kategoriler

Hakkımızda Yazarlar Ödüllerimiz Künye Gizlilik İletişim
  1. Webtekno
  2. Eğitim Haberleri ve İçerikleri

YÖK, Üniversitelerde Yüz Yüze Eğitimin Başlayacağını Açıkladı

Webtekno'yu Google'a ekleyin

Yükseköğretim Kurulu Başkanı Erol Özvar, önümüzdeki eğitim-öğretim yılında üniversitelerde yüz yüze eğitimin kesin olarak başlayacağını açıkladı.

YÖK, Üniversitelerde Yüz Yüze Eğitimin Başlayacağını Açıkladı

YÖK Başkanı Özvar, milyonlarca üniversite öğrencisinin merakla beklediği konuya yapmış olduğu açıklama ile açıklık getirdi. Buna göre üniversite öğrencileri, yeni dönemde yüz yüze eğitim ile eğitim-öğretim hayatlarına devam edecekler.

YÖK Başkanı, konuyla ilgili olarak yapmış olduğu açıklamada, "Bu yıl, yani 2021-2022 eğitim ve öğretim yılında salgının gelişme seyri ve ilgili kurum ve kuruluşların uyarıları da dikkate alınarak üniversitelerde örgün eğitim yüz yüze başlayacaktır" ifadelerine yer verdi.

YORUMLAR

(8)
Yorumunuz minimum 30 karakter olmalıdır. (0)
feractus feractus 4 yıl önce
akp üniversitelerden intikam alıyor... covid-19 umurlarında değil...
Necati KÜREK 4 yıl önce
Denenmişi denemek aptallıktır. Yönetim olarak 4. kez aynı şey deneniyor...
Ömercan ÇETİNKAYA 4 yıl önce
Yapma yanarız.