Tümü Webekno

Kategoriler

Hakkımızda Yazarlar Ödüllerimiz Künye Gizlilik İletişim
  1. Webtekno
  2. Eğitim Haberleri ve İçerikleri

Hala Uzaktan Eğitim Alan Öğrencilerin Yüz Yüze Eğitime Başlayacağı Tarih Ortaya Çıktı

Webtekno'yu Google'a ekleyin

Sabah Gazetesi’nden Burak Çelik’in elde ettiği kulis bilgilerine göre 6, 7, 10 ve 11’inci sınıfların 23 Kasım’dan sonra, haftada 2 gün olacak şekilde yüz yüze eğitime başlaması öngörülüyor. Ayrıca 2 Kasım’da 5 ve 9’uncu sınıflar yüz yüze eğitime başlayacak.

Hala Uzaktan Eğitim Alan Öğrencilerin Yüz Yüze Eğitime Başlayacağı Tarih Ortaya Çıktı
Gürhan Kulaklı Gürhan Kulaklı /

12 Ekim’de ikinci aşaması başlayan yüz yüze eğitimin 2 Kasım’da da üçüncü aşamasına başlanacak. Pandemi döneminde en çok tartışılan konulardan biri olan yüz yüze eğitimle ilgili Sabah Gazetesi’nden Burak Çelik’in elde ettiği kulis bilgisine göre 6, 7, 10 ve 11’inci sınıflar ise 23 Kasım’dan itibaren yüz yüze eğitime başlayacak.

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, geçtiğimiz gün okullarda vaka sayısının yükselmediğini, sınıfların dışarıdaki yerlerden daha güvenli olduğunu söylemişti. Bu süreçte hala yüz yüze eğitime başlamayan öğrencilerin de yakında okullara gideceği düşünülüyordu. Sabah gazetesinin elde ettiği bilgiye göre bu tarih önümüzdeki ay gerçekleşecek.

Haftada 2 gün olacak

Hala Uzaktan Eğitim Alan Öğrencilerin Yüz Yüze Eğitime Başlayacağı Tarih Ortaya Çıktı

Gelen bilgiler ve öngörülere göre diğer sınıflarda olduğu gibi 6, 7, 10 ve 11’inci sınıflarda yüz yüze eğitim haftada 2 günle sınırlı olacak. Şu anda 23 Kasım’da başlayacağı bilinen yüz yüze eğitimde dördüncü aşamayla ilgili şu anda Milli Eğitim Bakanlığı tarafından bir açıklama yapılmadı.

Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulu, 16 Kasım’a kadar Türkiye genelindeki vaka seyrini ve yüz yüze eğitim sonucunda oluşan vaka artışını Milli Eğitim Bakanlığı’na bildirecek. Bu verilere göre salgın riskine ilişkin olumsuz bir görüşe varılmadığı durumda hala yüz yüze eğitime geçemeyen 6, 7, 10 ve 11’inci sınıflar da 23 Kasım’da okullarda eğitim almaya başlayacak.

5 ve 9’uncu sınıflar 2 Kasım’da yüz yüze eğitime başlıyor

Hala Uzaktan Eğitim Alan Öğrencilerin Yüz Yüze Eğitime Başlayacağı Tarih Ortaya Çıktı

Bununla birlikte Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, okulların açılma tarihine ilişkin yaptığı açıklamada, “Cumhurbaşkanımız yüz yüze eğitime geçiş planlamamızın 3'üncü aşamasında ortaokula ve liseye yeni başlayan; ancak henüz okullarına kavuşamayan 5. ve 9. sınıf öğrencilerimizin 2 Kasım itibarıyla yüz yüze eğitime başlayacağının müjdesini de paylaştı. Şu an okul öncesi, ilkokulların tüm sınıf düzeyleri, köy okulları, özel gereksinimli öğrenciler, hazırlık sınıfları ile 8. ve 12. sınıflarda yüz yüze eğitime başladık. Diliyoruz ki en kısa sürede diğer tüm kademelerdeki öğrencilerimizi okullarıyla, öğretmenleriyle ve arkadaşlarıyla kavuşturalım ve yüz yüze eğitime başlayalım” ifadelerini kullanmıştı.

Öğrencilerin okullara katılım oranlarının son derece yüksek olduğunu bildiren Bakan Selçuk, “Yüzde 80'lere yakın bir katılım var. Bu katılımın bizim beklentimizin üstünde olduğunu söyleyebilirim. Şimdi aslında genel olarak tüm kademelerde yüzde 70'lerin üstünde; ama bazılarında yüzde 90'lara varıyor, bazılarında yüzde 75'lerde kalıyor; ama yaklaşık olarak yüzde 80'lere yakın bir katılım var” dedi.

YORUMLAR

(7)
Yorumunuz minimum 30 karakter olmalıdır. (0)
L
Lifeman Skyflag 5 yıl önce
Sen daha ülkene günde kaç kişi hasta+vaka koronaya yakalanıyor onu bile açıklamazken bir de kalkıp okullarımı açıyorsun. Anlaşılan İngiltere'de ilk başlarda ortaya atılan sonra terkedilen sürü bağışıklığı saçmalığı Türkiye'de el altından uygulanıyor.
1
1mordor 5 yıl önce
Aynen açında vakalar biraz daha artsın
S
Simay Simay 5 yıl önce
Burada herkes acilsinda vakalari gorelim, yok uzaktanda anliyoruz okulu,korona yok sanki yazmis... bu ulkede avm'ler spor salonlari hamamlar kisaca damlacik yoluyle en uygun bulasabilcek bu yerler acikken okullarin acilmasi neden sizlerin gozune batiyor? Ben universite ogrencisiyim ve her hafla labim quizim sinavim var, tm ci olsam belki yurutebilirdim ancak anatomi dersimi ne kadar yurutebilirim? Bazi seyleri yazarken kendi bolumunuz icin degilde diger bolumleri dusunerek yazin..bir tipci bir dis hekimi bir muhendis bu kadar kolay okuyamiyor.belki anliyorum yazanlar bu ogrencilerdende olabilir ama onlaara sunu diyorum, bir dersi gecebilmekle bir dersi anlamak arasinda cok fark var evet bende gecebiliyorum ama ogrenemiyorum. Okullarin acilmasina laf yapmadan once biraz avmler spor salonlarina laf yapsaniz daha iyi olur. Ha avmler kapanir her yer kapanir eyvallah derim uniler acilmasin , ancak buralar acikkken unilere yada liselerin acilmasina laf yapanlarin mantiksal bir sorgulamaya gitmesini tavsiye ederim.. amaci DERSI GECMEK olan bir guruh bu sorgulamayi yapmadan burayi isgal etmesin...
S
Simay Simay 5 yıl önce
Bunlarin acilmasinin ekonomik sebeplerinin olduguhu farkindayim elbette ancak bu kadar insanij ekmegi dusunuluyorsa okulda calisan bir cok insanin ekmegi niye dusunulmuyor? (Hocalardan bahsetmiyorum) kantin gorevlileri servis görevlileri? ? Bunlarin istem atilmayacagi soylendi ancak insanlara zorla istifa kagitlari yazdirildigindan haberiniz yok sanirsam... insanlarin ekmegi dediniz haklisiniz, peki su soru gelmiyor mu "spor salonlarinin hasta artisindaki etkisi 5x se okul ne kadar olabilir???" Ben soyleyeyim x bilee degil...okullarda siniflar bolundu sosyal mesafe ayarlandi maske takilma zorunlulugu var ...bence egitimi bu kadar gozden cikaramazsiniz. En kotu öğrenemezsin dediginiz bilgilerin ogrenememenin simdilik bir etkisi yok ancak ileri dusunurseniz uzun yillar boyunca cok buyuk etkileri olucak... seviyeli bir cevap verdiginiz icinde tesekkur ediyorum ayrica...